PGE zmieni szyld w Warszawie. Firma chce konkurować z niemieckim Innogy

psav zdjęcie główneO sprawie pisze poniedziałkowy „Puls Biznesu”. Firma ma zamiar skierować swoją ofertę do osób mieszkających w obrębie stolicy, kupujących prąd najczęściej od niemieckiego Innogy (dawniej RWE), który jest w Warszawie właścicielem sieci dystrybucyjnej. Klienci Lumi będą mogli skorzystać także z m.in. półrocznej promocji na prąd, a także z bonusów pieniężnych na tankowanie lub inne zakupy – podaje gazeta.
Niemiecka firma nie chce komentować ruchu konkurencji, ale z jej strony internetowej wynika, że sprzedaje prąd 930 tys. klientów, ale właścicielem sieci jest jedynie w Warszawie (kupiła prywatyzowany Stoen) – informuje „Rz”.
Lumi w swojej ofercie proponuje także 36 miesięcy stałej ceny, co oznacza tzw. zlojalizowanie klienta na trzy lata – czytamy.
Menadżer jednego ze sprzedawców prądu powiedział „Rz”, że inicjatywa PGE to ciekawy ruch. „Reszta kraju jest podzielona pomiędzy cztery państwowe grupy (PGE, Tauron, Energę i Eneę). Tylko w Warszawie PGE może zdobywać nowych klientów, nie podgryzając jednocześnie siostrzanych spółek” – uważa ekspert.
Więcej informacji na temat Lumi – jak podaje gazeta – znane będzie w poniedziałek, 16 kwietnia. >>> Czytaj też: Kamery w lokalach wyborczych sprzeczne z RODO?